torsdag den 2. august 2012

Hvis I nogensinde overvejer at lave køkken...

Så lad være.

En ting er, at det tager livet fuldstændig af en sommerferie, men nu er vi også ved at blive overhalet at naboen, der er ved at bygge et helt hus.

Suk!

Derfor: Lav ikke køkken. Riv huset ned og få nogen til at bygge et nyt. Det er meget nemmere.

Det er efterhånden hver andet indlæg jeg skriver, der handler om, at jeg snart kommer tilbage og blogger helt vildt meget. Så det vil jeg ikke skrive her.

Foran mig har jeg 7 gardiner der skal syes,andre gardiner der skal købes, et køkken der skal laves færdigt, reoler der skal købes, ditto skrivebord, en stueetage der skal rengøres efter håndværkere, en kælder hvor træbeklædningen skal pilles ned, et badeværelse der skal shines op (renoveringen får lov at vente bare en lille smule) og tusind andre projekter.

Jeg forsvinder ikke, men jeg må nok indse, at jeg ikke bliver den flittigste blogger og bloglæser, før jeg en dag går på barsel igen. Og det bliver i hvert fald ikkke før om laaaaaaaaaaaaaaang tid. Hvis det altså sker.

I næste uge kan I dog godt forvente et totalt blæreindlæg om min nye quooker.

Hvis altså ikke et eller andet igen bliver forsinket...



3 kommentarer:

  1. Husrenovering kan jo tage pippet fra enhver, sådan er det. Luk nu dørene til de rum, som I ikke absolut og nødvendigvis SKAL pille ved og koncentrer jer om ét projekt ad gangen. Når køkkenet bliver færdigt, kan I jo bare opholde jer der, og så kan resten komme hen ad vejen ...

    SvarSlet
  2. Lad være med at renovere lejlighed mens man er gravid. Og lad være med at være afhængig af nabo/underbo, som skal komme og slibe/sætte væv op/male osv. For så kan det ende med at man som middagslur ligger på bagsædet af sin bil og det er altså ikke så behageligt i 6 måned. Jeg siger det bare ;-)
    I skal nok komme igennem. God sommer :-)

    SvarSlet
  3. Jeg kravler lige ud af navlen igen.... Er trods alt ikke den eneste i denne verden, der har lavet køkken.

    :-)

    SvarSlet